poniedziałek, 11 marca 2013

Moje zoo.

Hej Dawno nie pisałam. Dziś pokaże Wam jak wygląda moje zoo. Oks dam fotki.
Słuchajcie muszę dać w kilku zdjęiach bo na jednym mi się nie zmieści. Dobra zaczynam:


Dalej;








Słuchajcie tu przez przypadek napisałam struś przez u zamknięte a nie u zwykłe. ;) TAKI WYPADEK PRZY PRACY  ;)



Dobra i to by było na tyle..


                                                                              Wasza Ola







wtorek, 21 sierpnia 2012

Levele

Cześć. Nie wiecie który macie poziom? Ja dziś Wam wszystko wytłumaczę.
A więc, żeby zobaczyć jaki mamy poziom po prostu klikamy tutaj:


 

A żeby zobaczyć co możemy kupić na następnym poziomie, klikamy w prawym górnym rogu,
Jakąś cyfrę ja na przykład mam poziom 23 to klikam na 24 i wtedy pokazuje się to co możemy kupić.





              Okeyy myślę że pomogłam  

Paaa

poniedziałek, 23 lipca 2012

Hej.!

Dziś pokaże Wam O co chodzi np. z centrum hodowli, budynek administracji i stacja transportowa.
Oraz o co chodzi z kartami jak losujemy booster. I misje.No to zaczynam.

Stacja Transportowa-Pozwala wymieniać się kartami z innymi graczami.Cena: 10.000.Polecam.


Budynek administracyjny-Pozwala zatrudnić np.śmieciarza, ogrodnika i wiele innych.Cena: 20.000.Polecam.


Centrum Hodowlany-Pozwala mieć małe zwierzątka.Cena 100.000.Polecam.




Misja- misję dostaje się gdy otrzymujesz nowy lv.Gdy wykonasz daną Ci misję dostajesz wynagrodzenie np.diamenty,sc,xp 




Jeżeli pokazuje Wam się że macie np. 3/5 kart Możecie skompletować do końca za 6 diamentów.
Albo się wymienić z innymi graczami żeby oni dali Wam tą kartę co chcecie jeżeli ją mają, a Wy dajecie mu jakąś inną kartę.Jeżeli macie np. 4/4 możecie ją połączyć i ona wam się pojawi że możecie ją umieścić w zoo.



Myślę że pomogłam ;**


Następny post już wkrótce.

środa, 18 lipca 2012

Heii ;**

Heii.! Wczoraj wróciłam z Kudowy, ale wczoraj nie chciało mi się pisać posta.Ale dziś opowiem Wam jak zmienić swój obrazek na Myfreezoo.pl.


Kliknij jak nie widzisz, ślepoto.!
To chodzi o ten obrazek który jest zaznaczony na czerwono.

Teraz w prawym górnym rogu klikamy na takie kółeczko :




 Klikamy na to co pokazuje fioletowa strzałka.


I teraz pokazuje nam się takie coś :





I klikamy na ulubione zwierzątko.



To tyle 




Już niedługo nowy post...

niedziela, 8 lipca 2012

Pa Pa Kochani :(


:( Cześć...:( Jak nazwa wskazuje Pa pa Dzisiaj w nocy o trzeciej jadę do Kudowy.Wrócę w tą sobotę.
Na moje konto wchodzić będzie zuzanna_07s.stokrotne dzięki Zuzka. :D
Ok to Narka KOCHANI

środa, 4 lipca 2012

Ciąg dalszy

No to ciąg dalszy ciekawostek z Myfreezoo.pl


Skończyliśmy na lesie ale go już dokończyłam to teraz skała.

Mrówkojad-30000sc
Lis polarny-20000sc
Pancernik-90000sc
Pingwin-60000sc
Lama-30diam
Niedźwiedź polarny-100000sc
Lew-150000sc
Impala-700000sc
Goryl-60diam
Leopard-275000sc




I oto skończyliśmy skałę
To teraz będzie SAWANA
albo nie bo 
na sawannie się wszystko powtarza


Dżungla:
-Hipopotam-40.000sc
-Anakonda-400.000sc
-Inne zwierzęta się powtarzają




Lód:
-W tej kategorii wszystkie zwierzęta zostały wymieniony powyżej w niektórych kategoriach




Woda:
Żółw Morski 90 diam
Bóbr85000sc
Pelikan 175000sc
Słoń Morski 225000sc
-Wydra-450.000sc












Koniec!Upragniony koniec!Ałaaa jak mnie plecy bolą


Oki Pa pa
Wasza ola08w którą bolą plecy :D







wtorek, 3 lipca 2012

Ciekawostki Myfreezoo.pl

Heii mam dla Was ciekawostki o myfreezoo.pl
Skrót diam to diamenty

Wybieg łąka las:
Surykatka-25000sc
Zając-100sc
Owca-500sc
Zebra-2 diam
Świnka-1000sc
Struś-6 diam
Kangur-2000sc
Szympans-3000sc
Paw-5000sc
Żółw lądowy-8000sc
Bizon-12000sc
Koń-18000sc
Wielbłąd-10 diam
Flaming-70000sc
Krokodyl-20000sc
Guziec-125000sc
Nosorożec-80000sc
Słoń-24 diam
Jak-500000sc
Łoś-35 diam
Żyrafa-50 diam




Wybieg łąka las:


Papuga- 4 diam
Koala-10000sc
Wilk-15000sc
Grzzly-50000sc
Pantera-16 diam
Waran-55000sc
Tukan-75diam
Anakonda-400000sc
Orangutan-30 diam
Szop Pracz-120000sc
Panda Wielka-40 diam
Lemur-250000sc
Czerwona panda-200000sc
Goryl-60 diam
Tygrys-3000000sc
Biały Tygrys-300000sc






Reszte pokaże pużniej


Wasza ola08w